POLITICA DE CONFIDENTIALITATE

Începând cu 25 mai 2018, fiecare companie activă în UE trebuie să se supună Regulamentului UE 679/2016 și al Consiliului din 27 aprilie 2016, cunoscut ca Regulamentul General de Protecție a Datelor (pe scurt, GDPR), menit să asigure colectarea și folosirea transparentă a datelor personale.

Ce face GDPR, pe scurt?

  • Se aplică tuturor datelor personale care pot fi folosite, în orice fel, pentru a identifica o persoană (nume, CNP, adresă, adresă de email, telefon, etc.).
  • Reglementează felul în care pot fi colectate aceste date (doar cu consimțământul persoanei în cauză) și folosite (doar în scopurile pentru care au fost colectate).
  • Necesită permisiunea persoanei în cauză pentru stocarea și prelucrarea datelor personale.
  • Conferă oricui dreptul de a ști ce date personale sunt stocate de o companie și cum sunt folosite acestea. De asemenea, conferă persoanei în cauză dreptul de a cere ștergerea datelor personale din baza de date a companiei respective (există excepții legale, de exemplu cele din domeniul împrumuturilor bancare).
  • Obligă compania să asigure protecția datelor personale, să fie transparentă cu privire la ce angajați ai companiei au acces la acestea și, în cazul în care datele personale au fost accesate, furate sau pierdute, să notifice autoritățile și persoana în cauză în termen de 72 de ore. De asemenea, obligă compania să șteargă datele personale care nu mai sunt necesare.
  • GDPR permite autorităților naționale să sancționeze cu amendă de până la 20 milioane EUR sau 4% din cifra globală de afaceri (care este mai mare).

Ce informații acoperite de GDPR deținem noi?

În momentul în care folosești unul dintre formularele de contact de pe acest site, sau ne oferi altfel, inclusiv offline, orice date personale necesare interacțiunii cu noi, acestea rămân în baza noastră de date și/sau în clientul nostru de email. Datele personale pot include numele tău, numărul de telefon, adresa de email, sau orice alte informații ne oferi pentru a ține legătura cu tine.

Noi păstrăm aceste date ca să te putem contacta pe viitor, în legătură cu interesele pe care ți le manifești în domeniul nostru de activitate. Dacă ne dai acordul, am putea să-ți folosim datele de contact și ca să te ținem la curent cu activitatea noastră pe viitor. La aceste date personale au acces angajații Galeriilor de artă A. Rădulescu.

Nu îți vom vinde sau împărtăși datele personale cu terțe părți. În cazul în care securitatea lor a fost compromisă, vom notifica autoritățile în termenul legal de 72 de ore.

Dacă vrei să afli exact ce date personale avem în ceea ce te privește, poți să ne ceri lista lor prin email. Te rugăm să folosești tot email-ul dacă vrei să ne ceri să îți ștergem datele personale din baza noastră de date.

Una peste alta, GDPR este un regulament menit să diminueze circulația iresponsabilă a datelor personale. Scopul nostru fiind să îți oferim operele de artă sau informațiile legate de artă pe care ți le dorești, vrem ca interacțiunea noastră cu tine să fie cât mai eficientă, deschisă și informativă, fără a fi deranjantă sau intruzivă.